Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

20 paź 2016

Alfa Romeo Giulia zwycięża w konkursie „Auto Europy 2017”.

Niedawno zakończyło się głosowanie w ramach konkursu „Auto Europy 2017", w którym po dwóch dniach testów drogowych przeprowadzanych na drodze i torze, nagroda przyznawana jest przez Włoski Związek Dziennikarzy Motoryzacyjnych.

Alfa Romeo Giulia zwycięża w konkursie „Auto Europy 2017”.
  • Niedawno zakończyło się głosowanie w ramach konkursu „Auto Europy 2017", w którym po dwóch dniach testów drogowych przeprowadzanych na drodze i torze, nagroda przyznawana jest przez Włoski Związek Dziennikarzy Motoryzacyjnych.
  • Triumfatorką konkursu jest Alfa Romeo Giulia, najbardziej autentyczny wyraz ducha marki Alfa Romeo i 100% produkt Made in Italy.

Podczas tegorocznego, 31. konkursu, który odbył się w ramach 4. edycji Smart Mobility World - najważniejszej krajowej i europejskiej wystawy poświęconej zrównoważonej, cyfrowej i zintegrowanej mobilności XXI wieku - ponad 100 specjalistycznych dziennikarzy oceniło 21 top modeli, które, zgodnie z regulaminem, stanowią wyselekcjonowane i najlepsze samochody wyprodukowane w Europie przynajmniej w 10 tysiącach egzemplarzy i sprzedawane w okresie od 1 września 2015 do 31 sierpnia 2016.

Pomimo znakomitej konkurencji, tytuł „Królowej Europy" powędrował do fascynującej Alfy Romeo Giulia, która dzięki perfekcyjnemu połączeniu w sobie wszystkich elementów, stała się jednym z najbardziej pożądanych samochodów na świecie.

Jest to istotne wyróżnienie, które nagradza wysoką jakość wyjątkowego produktu. Zasiąść za kierownicą Alfy Romeo Giulii, symbolu włoskiej doskonałości technologicznej i stylistycznej, to stać się częścią tego motoryzacyjnego „dzieła sztuki". To nowy motoryzacyjny wymiar, w którym funkcjonalne i dynamiczne piękno łączą się w całość, aby osiągnąć doskonałe wyniki, a to dzięki mocnym silnikom, doskonałemu rozłożeniu mas, wyjątkowym rozwiązaniom technicznym, najlepszemu w segmencie stosunkowi masy do mocy i napędowi na tył. To właśnie ten ostatni,od teraz również z systemem 4x4 (Q4), to nie tylko wyraz hołdu dla autentycznych korzeni legendarnej Alfy Romeo, ale również wybór konstrukcyjny, który zapewnia wysokie osiągi, niesamowitą przyjemność, doznania oraz emocje podczas jazdy.
Alfa Romeo Giulia jest również w czołówce pod względem bezpieczeństwa z 5 gwiazdkami Euro NCAP i rezultatem 98% za ochronę dorosłych pasażerów. Jest to najwyższa punktacja uzyskana do tej pory przez jakikolwiek samochód, pomimo wprowadzonego w 2015 roku najbardziej surowego w historii systemu oceniania.

W Polsce gama Giulii składa się z 4 wersji wyposażenia: Giulia, Giulia Super, Giulia Veloce, Giulia Quadrifoglio i dodatkowo dla firm dostępna jest wersja specjalna Giulia Business. Dostępnych jest 5 wersji silników wyprodukowanych we Włoszech i zbudowanych w całości z aluminium: 2.2 Diesel o mocy 150 KM i 180 KM z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów lub automatyczną, ośmiostopniową; 2.9 V6 Biturbo benzyna 510 KM z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów lub automatyczną, ośmiostopniową. Ponadto, przy okazji debiutu Giulii Veloce, gama silników poszerzyła się o dwie nowe jednostki, obie z automatyczną, ośmiostopniową skrzynią biegów: 2.0-litrowy silnik benzynowy o mocy 280 KM i 2.2 Diesel o mocy 210 KM. Kolejną nowością wprowadzoną przez Giulię Veloce jest nowy system napędowy Q4 all-wheel drive, za pośrednictwem którego można sterować dynamiką samochodu w rzeczywistym czasie, gwarantując doskonałą równowagę pod względem osiągów, oszczędności i bezpieczeństwa.

Giulia dla firm w Polsce.
W trzy miesiące po wprowadzeniu modelu na rynek, oferta Giulii została wzbogacona o specjalną wersję Giulia Business oferowaną tylko dla Klientów flotowych. Wersja Business oferuje bogaty standard wyposażenia obejmującego felgi aluminiowe 16", nawigację UConnect Nav 6,5", tylne czujniki parkowania, składane i sterowane elektrycznie lusterka wsteczne oraz lampy biksenonowe o mocy 25W.
Dla biznesu zaproponowano 2 jednostki silnikowe, bardzo oszczędny Turbo Diesel 2,2 o mocy 136 KM, ze spalaniem średnim 4,2/100km oraz bardzo szybką Turbo benzynę 2.0 o mocy 200 KM dostępną z automatyczną skrzynią biegów.

Pozostała zawartość

Zapisz się do newslettera.

ZAPISZ SIĘ TERAZ