Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

26 wrz 2016

Alfa Romeo na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Paryż 2016.

Alfa Romeo powraca na Międzynarodowy Salon Samochodowy w Paryżu z prestiżowym stoiskiem, które doskonale prezentuje tę markę Premium i symbol w 100 % włoskiej doskonałości.

  • Giulia Veloce.
  • Giulietta i MiTo.
  • 4C Coupé i 4C Spider.

Alfa Romeo powraca na Międzynarodowy Salon Samochodowy w Paryżu z prestiżowym stoiskiem, które doskonale prezentuje tę markę Premium i symbol w 100 % włoskiej doskonałości.
Gwiazdą stoiska jest niezwykła Giulia, najbardziej autentyczny wyraz stylu Alfy Romeo, w którym stykają się wszystkie elementy, dzięki którym stała się ona jedną z najbardziej pożądanych marek na świecie: typowo włoski design, mocne silniki, doskonałe rozłożenie mas, wyjątkowe rozwiązania techniczne oraz najlepszy stosunek masy do mocy.

Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Paryżu odzwiedzający mogą po raz pierwszy zobaczyć z bliska Giulię w wersji Veloce, charakteryzującą się mocnymi silnikami, ekskluzywnym designem oraz wyposażeniem klasy Premium. Giulia w wersji Veloce dostępna jest z silnikiem 2.0 Turbo Benzyna o mocy 280 KM oraz 2.2 Turbo Diesel o mocy 210 KM, obydwa z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów oraz najnowszym napędem 4x4 (Q4).
Giulię w wersji Veloce z sinlikiem Turbo  Diesel o mocy 210 KM można będzie zamawiać od momentu otwarcia Salonu w Paryżu, czyli od 29 września.

W Paryżu Alfa Romeo prezentuje pięć różnych wersji Giulii: dwie wersje Veloce, dwie wersje Super oraz niezwykłą wersję Quadrifoglio. Obok nich publiczność może również podziwiać nową Giuliettę i MiTo w top wersji Veloce - obydwie wyraźnie nawiązujące do modelu Giulia - oraz model 4C zarówno w wersji Coupé, jak i Spider, nowoczesną ikonę marki.
Wszystkie te samochody są wyjątkowe pod względem wzornictwa i technologii, stworzone, by dostarczać emocji na drodze i na torze.  Zresztą, od ponad stu lat modele Alfy Romeo są przeznaczone dla tych, którzy oczekują od samochodu, że nie będzie on tylko praktycznym środkiem transportu, ale wyjdzie poza te granice, zapewniając najprawdziwsze emocje podczas jego użytkowania.

Alfa Romeo Giulia Veloce.

„Veloce" to nazwa nawiązująca do chlubnej tradycji Alfy Romeo, powstałej w 1956 roku razem z modelem Giulietta, która od zawsze wyróżnia najbardziej sportowe i wyjątkowe wersje z symbolem węża. Dzisiaj nazwa Veloce powraca do Giulii tak, by spełnić wymagania Klientów poszukujących bogatego wyposażenia.

W Paryżu prezentują się dwie nowe Giulie Veloce, obydwie z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów oraz najnowszym napędem 4x4: w pierwszym samochodzie debiutuje najnowszy niebieski kolor Blu Misano. Auto to wyposażone jest w nowy, 2-litrowy silnik turbo benzyna o mocy 280 KM, natomiast druga Giulia Veloce w kolorze szarym Silverstone, wyposażona jest w nowy silnik Diesla 2.2 o mocy 210 KM.

Wyróżniający się styl i ekskluzywne wyposażenie.

Nadwozie nowej Giulii Veloce wyróżnia się zarówno wyszukanymi elementami estetycznym,  takimi jak poszerzone wloty powietrza w przednim zderzaku oraz obramowania zewnętrznych drzwi w wykończeniu błyszczącej czerni, jak i bardziej sportowymi elementami wyposażenia, jak zderzak tylny z dyfuzorem z podwójnymwydechem czy 19-calowe felgi aluminiowe z 5 otworami (opcja).
Ten sam sportowy styl utrzymany jest we wnętrzu samochodu, w którym na pierwszym planie są nowe, skórzane fotele Sport z wysuwaną częścią na podudzie dostępne w trzech kolorach, sportowa, podgrzewana kierownica, aluminiowe elementy wykończeniowe znajdujące się w desce rozdzielczej, tunelu środkowym i panelach drzwi oraz światła ksenonowe.

Z bezkompromisowym stylem wnętrza i nadwozia współgra bardzo bogate wyposażenie standardowe, które obejmuje dwustrefową klimatyzację, system Alfa DNA i system multimedialny Alfa Connect 6,5", jak również nowe i skuteczne systemy bezpieczeństwa aktywnego, takie jak Forward Collision Warning (FCW) z Autonomous Emergency Brake (AEB) i funkcją rozpoznawania pieszych, układ hamowania IBS (Integrated Brake System), Lane Departure Warning (LDW) oraz tempomat z ograniczeniem prędkości.

Dwa nowe silniki.
W Giulii Veloce debiutuje nowy, 2-litrowy silnik benzynowy, 4-cylindrowa jednostka wykonana w całości z aluminium, która rozwija moc 280 KM przy 5250 obrotach/min i maksymalnym momencie 400 Nm przy 2250 obrotach/min. Oprócz elektrohydraulicznego systemu kontroli zaworów MultiAir, cechą szczególną tej jednostki napędowej jest układ turbodoładowania „2-in-1" oraz bezpośredni wtrysk z systemem wysokiego ciśnienia 200 bar, które przekładają się na wyjątkowo szybką reakcją na pedał gazu w całym zakresie działania oraz zaskakującą oszczędność pod względem spalania.
Alternatywnie, Giulia Veloce może być wyposażona w nowy silnik 2.2 Diesel rozwijający maksymalną moc 210 KM przy 3500 obrotach/min oraz maksymalny moment 470 Nm przy 1750 obrotach/min. Montowany w Giulii turbodiesel 2.2 jest pierwszym silnikiem Diesel w historii Alfy Romeo wykonanym w całości z aluminium. Ten 4-cylindrowy silnik ma układ wtryskowy najnowszej generacji MultiJet II z Injection Rate Shaping (IRS) i ciśnienie robocze 2000 barów. Turbosprężarka ze zmienną geometrią sterowana elektrycznie reprezentuje najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie mechaniki i minimalizuje czas reakcji, zapewniając jednocześnie korzyści pod względem wydajności. Najwyższy poziom komfortu i przyjemnościjazdy zagwarantowane są przez przeciwbieżny wałek wyrównoważający.

Zestawione z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów, silniki nowej Giulii Veloce produkowane są we Włoszech w zakładach Termoli (benzyna) i Pratola Serra (Diesel) w oparciu o nowoczesne procesy i metodologie, które wynoszą je na szczyt kategorii pod względem osiągów i wydajności.

Ponadto, na początku 2017 roku dostępna będzie innowacyjna wersja „AE", Advanced Efficiency. Wyróżniająca się specjalnym znaczkiem umieszczonym na pokrywie bagażnika i dostępna w wersji wyposażenia Business, opiera się na silniku 2.2 Diesel o mocy 180 KM z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów.
Wersja Advanced Efficiency osiąga niezwykłe wyniki pod względem zużycia paliwa i emisji spalin: 4,2 l/100km i zaledwie 99 g/km CO2 w cyklu mieszanym.
Wyniki takie uzyskano, dzięki specjalnym rozwiązaniom technicznym poprzez zastosowanie zaworu niskiego ciśnienia EGR, który poprawia wydajność silnika, chłodnicy powietrze-woda, drugiego obwodu chłodzenia silnika występującego dodatkowo do tego głównego i specjalnych przełożeń skrzyni biegów. Ponadto, dzięki obniżeniu o około 5 milimetrów wysokości samochodu i specjalnie zaprojektowanym felgom aluminiowym, współczynnik CX obniżył się do 0,23, uzyskujac lepszą efektywność aerodynamiczną. Wreszcie, w Giuliii „AE" Advanced Efficiency montowane są specjalne opony 205/60 R16, gwarantujące redukcję współczynnika oporu toczenia.
Efekty wprowadzonych innowacji widać w ogólnej sprawności silnika już na niskich obrotach, z zachowaniem doskonałych osiągów: maksymalna prędkość 230 km/h i przyspieszenie od  0 do 100 km/h w 7,2".

Napęd 4x4 z technologią Q4.

W wersji Veloce debiutuje innowacyjny napęd Q4, który zapewnia wszystkie zalety napędu 4x4 pod względem stabilności, przeniesienia napędu i bezpieczeństwa, i jednocześnie gwarantuje niski poziom spalania, szybszą reakcję oraz przyjemność prowadzenia samochodu z napędem na tył.
System Q4 nieustannie monitoruje warunki drogowe, by - za sprawą aktywnej skrzyni rozdzielczej i mechanizmu różnicowego przedniej osi - zapewniać najlepszy rozkład momentu obrotowego w przypadku utraty przyczepności któregoś z kół.
Szybkość reakcji samochodu na pedał przyspieszenia oraz idealne rozłożenie momentu obrotowego zapewnia zintegrowany siłownik Next-Gen, pracujący w zależności od wybranego za pośrednictwem Alfa DNA, trybu jazdy. System ten został zaprojektowany w sposób umożliwiający zarządzanie dynamiką pojazdu w czasie rzeczywistym pod kątem najlepszych osiągów, najwyższej efektywności oraz bezpieczeństwa. System opatentowany przez Alfę Romeo łączy wszystkie zalety napędu na cztery koła z oszczędnością paliwa, zwrotnością i przyjemnością z jazdy, które może zapewnić jedynie samochód z tylnym napędem.
Technologia ta jest w stanie przewidzieć utratę przyczepności kół, opierając się na informacjach zebranych przez czujniki przyspieszenia bocznego i wzdłużnego, kąta skrętu kierownicy oraz odchylenia samochodu. W normalnych warunkach, Giulia Veloce z systemem Q4 zachowuje się, jak samochód z napędem na tył: 100% momentu obrotowego przesyłanych jest na oś tylną.
Po osiągnięciu granicznej wartości przyczepności kół, system w rzeczywistym czasie przekazuje 60% momentu napędowego na oś przednią za pośrednictwem specjalnej skrzynki przekładniowej.
Aby zapewnić maksymalną szybkość reakcji w rozłożeniu momentu, system wykorzystuje wysoki poślizg mechaniczny (do 2,5%) pomiędzy dwoma osiami, który przekłada się na najlepszą w tej kategorii kontrolę samochodu pod względem napędu i stabilności na zakrętach.

Q4 potrafi poradzić sobie z dużą różnicą przyczepności między przednią i tylną osią, kierując moc na tylne koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Dzięki temu kierowca może liczyć na najdoskonalsze w tej klasie samochodów właściwości jezdne, lepszą przyczepność oraz stabilność w zakrętach i precyzję utrzymania kierunku jazdy.
Giulię można również wyposażyć w system Q2, czyli tylny samoblokujący mechanizm różnicowy, optymalizujący przyczepność tylnej osi. 

Cechy charakterystyczne Giulii.

 Giulia w wersji Veloce ma wszystkie cechy samochodu, które umożliwiają powrót włoskiej marki do segmentu Premium. Przede wszystkim wyjatkowy design, optymalne proporcje, dbałość o każdy szczegół wykończenia, właściwości jezdne, komfort podróżowania, bezpieczeństwo, a dodatkowo wszystko podporządkowane jest kierowcy, który był w centrum uwagi już na etapie projektu samochodu.
Ponadto, wybór napędu na tył - od dzisiaj również z systemem 4x4 (Q4) - to nie tylko wyraz hołdu dla autentycznych korzeni legendarnej Alfy Romeo, ale również wybór konstrukcyjny, który zapewnia wysokie osiągi, dobrą zabawę oraz emocje podczas jazdy.
Kolejne cechy szczególne to doskonałe rozłożenie mas pomiędzy oboma osiami, wyszukane zawieszenie przednie i tylne (opatentowane przez AlfaRomeo) oraz najbardziej bezpośrednie przełożenie układu kierowniczego. Ponadto, aby osiągnąć najlepszy stosunek masy do mocy - w przypadku wersji Quadrifoglio współczynnik wynosi poniżej 3 kg/KM - Alfa Romeo Giulia łączy niezwykłe osiągi swoich silników z szerokim zastosowaniem ultralekkich materiałów, takich jak: włókno węglowe, aluminium i tworzywo sztuczne.

Wierna tradycji marki Alfa Romeo, nowa Giulia oferuje wyjątkowe rozwiązania techniczne, które stają się wzorcem dla jej segmentu. Wśród najbardziej wyszukanych elementów wyposażenia, na szczególną uwagę zasługuje zintegrowany system hamulcowy Integrated Brake System (IBS), znacznie skracający drogę hamowania oraz zawieszenia aktywne, zapewniające wyjątkowy komfort. Dodatkowo, Quadrifoglio, jako jedyna wersja dysponuje technologią Torque Vectoring, zapewniającą idelane rozłożenie momentu obrotowego na osi tylnej oraz Active Aero Splitter, który aktywnie zarządza dociskiem aerodynamicznym, również przy dużej prędkości.

Alfa Romeo Giulia otrzymała prestiżowe 5 gwiazdek Euro NCAP, uzyskując rewelacyjny wynik 98% ochrony pasażerów. Jest to najwyższa punktacja uzyskana dotychczas przez samochód, nawet biorąc pod uwagę bardziej zaostrzony system oceniania wprowadzony w 2015 roku.

Niezwykły wynik został osiągnięty dzięki dwóm zasadniczym elementom: z jednej strony dostępność licznych systemów bezpieczeństwa, z drugiej sztywna, wytrzymała, a jednocześnie lekka struktura nośna nadwozia, uzyskana dzięki szerokiemu zastosowaniu ultralekkich materiałów, takich jak włókno węglowe, aluminium, kompozyt oraz tworzywo sztuczne.

Podczas Salonu Samochodowego w Paryżu prezentowane są dwie  Giulie w wersji Super, jedna z silnikiem 2.2 Diesel o mocy 180 KM, a druga z silnikiem benzynowym 2.0 Turbo o mocy 200 KM, obie wyposażone w 8-stopniową, automatyczną skrzynię biegów i tylny napęd.  Modele te zostały zindywidualizowane następującymi pakietami:  Pakiet Sport (zawiera sportową kierownicę, wkładki aluminiowe na desce rozdzielczej, konsoli centralnej i panelach drzwi oraz reflektory ksenonowe) i Pakiet LUX, który obejmuje: ekskluzywną tapicerką ze skóry „pieno fiore" (dostępna do wyboru w kolorze czarnym, beżowym, brązowym lub czerwonym),  deskę rozdzielczą i panele drzwi pokryte skórą licową, fotele przednie podgrzewane regulowane elektrycznie z pamięcią ustawień, podgrzewaną kierownicę, elementy wykończeniowe z prawdziwego drewna (dąb lub orzech) na desce rozdzielczej, konsoli środkowej i panelach drzwi, chromowane obudowy lusterek zewnętrznych sterowanych elektrycznie. Dodatkowo, w Giulii z silnikiem 2.0 Turbo można podziwiać wyszukane akcesoria z włókna węglowego z oferty  Mopar: obudowa lusterek wstecznych, grill przedni i gałka dźwigni zmiany biegów. 

Dopełnieniem prezentacji jest  Giulia w wersji Quadrifoglio w czerwonym kolorze Rosso Competizione, wyposażona w potężny, 6-cylindrowy turbo-benzynowy silnik 2.9 o mocy 510 KM, w sportowej konfiguracji wyróżniającej się ultralekkimi, 19" felgami aluminiowymi z pięcioma otworami,  węglowo-ceramicznymi tarczami hamulcowymi oraz sportowymi, kubełkowymi fotelami Sparco wykonanymi z włókna węglowego.

Giulietta i MiTo.

Na tegorocznym Salonie w Paryżu są prezentowane również nowe modele MiTo i Giulietty nawiązujące stylistyką do modelu Giulia. Nowa stylistyka widoczna jest zwłaszcza z przodu, który został zmieniony również poprzez nowy grill o strukturze plastra miodu, który swoim kształtem przywodzi na myśl legendarną trójlistną koniczynę, niewątpliwie jeden z najsłynniejszych i najbardziej rozpoznawalnych symboli w świecie motoryzacji. Stylizacja w nazwach „Giulietta" oraz „MiTo" również nawiązuje do tych w nazwie „Giulia", podczas gdy oba samochody zdobi odnowione logo marki Alfa Romeo.

Gama została uproszczona, aby umożliwić Klientowi prosty i bezpośredni wybór wersji, która najlepiej odpowiada jego potrzebom i gustom oraz dodatkowo daje możliwość indywiduwalizacji samochodu poprzez liczne opcje i akcesoria. Do głównych nowości nowej Giulietty należy niewatpliwie jej sportowy wygląd, nowy silnik 1.6 JTDm o mocy 120 KM turbodiesel z innowacyjną, automatyczną skrzynią biegów Alfa TCT oraz niezwykle praktyczne usługi multimedialne  UconnectTM LIVE , które umożliwiają połączenie w trakcie jazdy z samochodem za pomocą smartfona.

W Paryżu publiczność może podziwiać  Giuliettę w wersji Veloce z topowym silnikiem 1750 Turbo Benzyna o mocy 240 KM i automatyczną skrzynią biegów TCT. Sportowa wersja Veloce w kolorze czarnym, metalizowanym Nero Etna, wyróżnia się czerwonymi elementami wykończenia przedniego zderzaka, błyszczącymi lusterkami w kolorze antracytowym, szklanym dachem, tylnym dyfuzorem, układem hamulcowym Brembo z czerwonymi zaciskami, 18" felgami ze stopu metali lekkich z pięcioma otworami, a także powiększonymi końcówkami rur wydechowych.
Sportowy charakter widoczny jest również we wnętrzu, gdzie na pierwszy plan wysuwają się nowe sportowe fotele ze skóry w połączeniu z Alcantarą ze zintegrowanymi zagłówkami oraz sportowa, skórzana kierownica obszyta czerwona nicią.
Dodatkowo,  Giulietta Veloce prezentowana na paryskim wybiegu wyposażona jest w akcesoria  Mopar, takie jak: luserka zewnętrzne i spojler tylny z włókna węglowego, zestaw nakładek progowych ze wstawkami w kolorze czerwonym Alfa, powiększone końcówki rur wydechowych.

Na paryskim stoisku Alfy Romeo publiczność może podziwiać także nową MiTo, odnowioną pod wieloma względami, a jednocześnie zachowującą pozycję ekonomicznego, miejskiego samochodu sportowego, przyciągającego Klientów swoim włoskim stylem i zaawansowana techniką, która oferuje maksymalną satysfakcję z bezpiecznej jazdy. W Paryżu prezentowana jest top wersja Veloce z benzynowym silnikiem 1.4 MultiAir Turbo o mocy 170 KM z automatyczną skrzynią biegów TCT - wyposażona w nowe sportowe fotele z tapicerką z czerwonej skóry i 18" nowe aluminiowe felgi z pięcioma otworami.

4C Coupé i 4C Spider.

W blasku jupiterów znajduje się również wyjątowa Alfa Romeo 4C w wersji Coupé i Spider, która będąc współczesnym symbolem marki, reprezentuje sportowy styl  zakodowany w DNA Alfy Romeo.  Wyraża się on doskonałymi osiągami, włoskim wzornictwem i techniczną doskonałością, pozwalającą na czerpanie maksymalnej przyjemności z jazdy.

Oba samochody są wyposażone w potężny, w całości wykonany z aluminium silnik z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem o pojemności 1750 cm3. Dzięki podwójnym, ciągłym fazom rozrządu, silnik ten gwarantuje osiągi porównywalne z osiągami supersamochodu, czyli maksymalną prędkość 258 km/h, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy, przyspieszenie boczne 1,1 g. oraz maksymalne opóźnienie hamowania 1,25 g.
„Dusza" supersamochodu jest wyraźnie widoczna w wyborze ultralekkich materiałów zastosowanych w elementach konstrukcyjnych kabiny (wykonanej z włókna węglowego), przedniej i tylnej aluminiowej ramy oraz nadwozia pokrytego kompozytem SMC o niskiej gęstości i wysokiej wytrzymałości.

Na paryskim „wybiegu" można zobaczyć również model 4C Spider z nadwoziem pokrytym trójwarstwowym lakierem w kolorze czerwonym  Rosso Competizione,  z pałąkiem w obudowie z włókna węglowego, a także nowym tytanowym centralnym układem wydechowym dual-mode Akrapovič. Aby wzmocnić wrażenie stylistyczne i zmniejszyć masę auta oraz zwiększyć poziom osiągów, samochód wyposażono w aluminiowe felgi (18" z przodu i 19" z tyłu), a także w wykonane z włókna węglowego elementy zewnętrzne, takie jak boczne wloty powietrza w przednim zderzaku oraz obudowę lusterek zewnętrznych. Wyposażenie prezentowanego w Paryżu kabrioletu uzupełniają czerwone zaciski hamulcowe, sportowe fotele obite czerwoną skórą oraz skórzana deska rozdzielczą z elementami z włókna węglowego.

Na stoisku dumnie prezentuje się również wielokrotnie nagradzana Alfa 4C Coupé, z szarym metalizowanym nadwoziem Grigio Stromboli i elementami z włókna węglowego, takimi jak boczne wloty powietrza i ramki zderzaka przedniego, lusterko i spojler tylny oraz z czerwonymi zaciskami hamulcowymi, układem wydechowym z serii Racing oraz z felgami o zróżnicowanej wielkości, z 5 otworami (18" z przodu oraz 19" z tyłu) i błyszczącym wykończeniem. We wnętrzu, uwagę przyciągną z pewnością specjalne sportowe fotele z tapicerką z czerwonej skóry, także w tym przypadku zestawione z deską rozdzielczą ze skóry oraz detale z włókna węglowego.

Obydwa samochody prezentowane w Paryżu wyposażone są w najwyższej klasy system audio „Alpine premium sound system", zapewniający doznania muzyczne dla koneserów.

Stoisko.

Alfa Romeo ponownie pojawia się na paryskim Salonie Samochodowym z nowatorskim projektem stoiska, wyposażonego w niespotykane detale konstrukcyjne oraz z wyrafinowaną grą świateł, która podkreśla główne cechy nowych produktów marki.
Stoisko ma efektowny sceniczny wygląd, wzmocniony 900-ledowymi płytkami tworzącymi wewnętrzną ścianę, symbolizującą wyrafinowaną koncepcję marki, nieodłącznie związaną z DNA Alfa Romeo, zaś sportowy charakter faktury podłogi podkreśla legendarne osiągi samochodów Alfa Romeo.

Ponadto, na stoisku została specjalnie zaaranżowana strefa Mopar, marki odniesienia, jeżeli chodzi o usługi, obsługę Klienta, oryginalne części zamienne i akcesoria dla marek FCA. W szczególności, w Paryżu można podziwiać nową kolekcję produktów reklamowych Alfy Romeo, która czerpie inspirację z odnowionego w elementach graficznych logo. Kolekcja obejmuje wybrane, najwyższej klasy produkty techniczne, wykonane z najnowocześniejszych materiałów, takich jak włókno węglowe, aluminium czy Nycroteh i zaprojektowane specjalne przez Centrum Stylu Alfa Romeo. Kolekcja składa się z kilku linii, począwszy od odzieży, w której wyróżnia się kurtka przeciwdeszczowa z tkaniny typu „softshell", po wyroby ze skóry, takie jak teczka aktówka unisex, wykonana z awangardowego materiału i skóry z wykończeniem ze szczotkowanego metalu, aż po linię akcesoriów obejmującą eleganckie portfele męskie i specjalne breloki na klucze.

Na ściance wystawienniczej Mopar wyeksponowano ponadto akcesoria dedykowane modelom Alfa Romeo 4C, Giulietta oraz Giulia. Dla tego ostatniego modelu prezentowane są w szczególności: obudowy lusterek i nakładki progowe z włókna węglowego, kratka wlotu powietrza z włókna węglowego, obudowy kluczy dostępne w dwóch kolorach i wiele innych ekskluzywnych akcesoriów. 

Dzięki rozdawanym na stoisku materiałom informacyjnym, odwiedzający mogą poznać produkty oferowane przez FCA Bank - spółkę finansową wyspecjalizowaną w branży motoryzacyjnej. Działa ona na głównych rynkach europejskich i przyświeca jej jeden cel: wspieranie sprzedaży samochodów wszystkich marek FCA za pośrednictwem innowacyjnych produktów finansowych wraz z usługami o wysokiej wartości dodanej, przeznaczonych dla sieci Dealerów, Klientów prywatnych i firm.

Doskonałym tego przykładem jest nowy produkt Be Lease, jedyny leasing zawierający ubezpieczenie OC już wliczone w ratę przez cały okres trwania finansowania. Dzięki Be Lease możliwość prowadzenia nowej Alfy Romeo staje się w zasięgu ręki zarówno dla małych firm, jak i dużych flot firmowych.

Pozostała zawartość