Zapisz się do newslettera

Zapisz się do newslettera Stellantis Communications i bądź na bieżąco ze wszystkimi nowościami

06 wrz 2019

Kimi Räikkönen wraz z żoną zagra w mini serialu 5 reklam.

Podczas konferencji prasowej w muzeum w Arese Alfa Romeo ogłosiła innowacyjny projekt komunikacji dotyczący premiery Stelvio i Giulia Model Year 2020 z udziałem Kimiego Räikkönena i jego żony Minttu Virtanen.

Kimi Räikkönen wraz z żoną zagra w mini serialu 5 reklam.
  • Podczas konferencji prasowej w muzeum w Arese Alfa Romeo ogłosiła innowacyjny projekt komunikacji dotyczący premiery Stelvio i Giulia Model Year 2020 z udziałem Kimiego Räikkönena i jego żony Minttu Virtanen.
  • Przy tej okazji odsłonięto również bolid C38 w niepowtarzalnym kolorze nadwozia, zaprojektowanym specjalnie na wyścig na torze Monza o Grand Prix Włoch.
  • W wydarzeniu uczestniczyli kierowcy Kimi Räikkönen i Antonio Giovinazzi wraz z szefem zespołu Frédéricem Vasseurem oraz przedstawicielami ponad 120 mediów z całego świata oraz gośćmi specjalnymi.
  • Räikkönen i Giovinazzi osobiście przekazali nowe samochody ośmiu szczęśliwym Klientom Alfy Romeo i wzięli udział w specjalnych atrakcjach z klasycznymi samochodami z kolekcji FCA Heritage.
  • Tak wyglądał intensywny tydzień przygotowań do Grand Prix, w którym główną rolę w Mediolanie i Monza odegrała marka wraz z całą serią atrakcji.

Alfa Romeo ogłosiła wczoraj wieczorem jedyny w swoim rodzaju projekt komunikacji.
Z okazji wprowadzenia na rynek pod koniec tego roku Giulii i Stelvio Model Year 2020, Kimi Räikkönen i jego żona Minttu Virtanen będą gwiazdami mini serialu składającego się z 5 reklam.
To innowacyjny projekt, który ma uwydatnić nowe cechy obu modeli, dzięki umiejętnościom aktorskim dwóch bohaterów. Kimi Räikkönen i Antonio Giovinazzi już jakiś czas temu dali próbkę swoich umiejętności w ekscytujących ujęciach w Balocco Proving Ground, podczas prezentacji specjalnych edycji Giulii i Stelvio Alfa Romeo Racing. To udana próba filmowa spotkała się z pozytywnym odbiorem międzynarodowej opinii publicznej i kontynuowana jest teraz, kiedy to u boku Kimiego w drugoplanowej roli występuje jego żona.

Specjalny kolor nadwozia na Grand Prix Włoch.
Wydarzenie było także okazją do zaprezentowania po raz pierwszy bolidu C38 teamu „Alfa Romeo Racing", który będzie walczył w niedzielę na torze Monza. Samochód wyróżnia się wyjątkowym kolorem nadwozia zaprojektowanym specjalnie przez Alfa Romeo Style Center z okazji Grand Prix Włoch, który ma podkreślić niepowtarzalny, opływowy kształt samochodu, który Antonio Giovinazzi i Kimi Räikkönen prowadzą. Na pierwszy plan wysuwa się umieszczona na spojlerach włoska flaga, która podkreśla poczucie przynależności narodowej marki Alfa Romeo.

Wyjątkowy wieczór w miejscu, które strzeże historii Alfy Romeo.
Dla tych wydarzeń nie mogło być lepszej scenerii niż Muzeum „Macchina del Tempo" w Arese, podczas intensywnego tygodnia poprzedzającego Grand Prix na torze Monza, na którym zobaczymy Alfę Romeo oraz szereg atrakcji zorganizowanych w Mediolanie i na torze Monza.
Wydarzenie przyciągnęło przedstawicieli ponad 120 mediów z całego świata oraz gości specjalnych związanych z Formułą 1, w tym obecni byli: kierownik zespołu „Alfa Romeo Racing" Frédéric Vasseur i kierowcy Michele Cerruti i Cesare Fiorio.
Wieczór zainaugurowali Kimi Räikkönen i Antonio Giovinazzi, którzy przekazali nowe, błyszczące samochody ośmiu szczęśliwym Klientom Alfy Romeo.

 

 

Pozostała zawartość